torsdag 15 september 2011

Hallå alla slöhögar!!!

Då var det Bärets tur igen. Vad har då hänt sedan sist, inte mycket faktiskt. Jag håller fast vid min metod som verkar fungera riktigt bra, endast frukt och vatten under arbetsdagen och sedan lite kycklingfilé när jag kommer hem från mitt arbete. Jag hoppas att vågen ger ett bra resultat denna vecka också. Just nu känns det som Elin är den farligaste konkurrenten i denna tävling, men de kan fortfarande bli en del uppstickare, Pierre kanske om han inte fortsätter med sitt pizza beroende. Fick lite insiderinformation redan igår att Johan var på afterwork igår, då kände jag mig riktigt nöjd. Jag håller mig fortfarande till att endast fuska en dag i veckan och det är lördagar, och med fuska menar jag inte godis och läsk utan god mat och dryck.
Imorgon är det fredagsfrukost på jobbet med  färska frallor, juice och massor med gott pålägg, det är verkligen riktigt frestande men än så länge så har jag lyckats stå emot. Det jag saknar mest är nog ost, speciellt kolmårdens guldost, Elin skickade en bild förra veckan på denna ost för att retas, så nu ligger jag och funderar på hur jag ska ge igen. Eftersom hon är så fast besluten kan det bli svårt, men jag vet att hon är väldigt svag för smågodis, speciellt gott sådant så jag får fortsätta fundera på hur jag ska lura in henne i smågodis träsket igen, det kommer inte bli lätt men de ska nog lyckas:)
Imorgon har jag en riktigt stressig dag på mitt arbete framför mig, så förhoppningsvis så går dagen fort så det är lördag snart, imorgon kväll blir de fotboll närmare bestämt IFK Norrköping, håller tummarna för en vinst nu. I övrigt så är det inget planerat, kanske en svamptur om vädret tillåter. Och nu till motionen den har fungerat utmärkt, jag har inte sprungit något den senaste veckan, utan hållt mig till raska skogspromenader, har haft lite ont i ett knä men imorgon hoppas jag att det skall vara bra så jag kan springa lite. Det var allt för den här gången, avslutar som vanligt med en liten psykning denna gång i form av en bild.


4 kommentarer:

  1. MOHAHAHA you can never get me!!!
    Just try, just try MOH MOH MOHA MOHAHAHAHAHA

    (oooossssttt, mmmmmm)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Ha ha komm ut med pizza du bara jag äter upp den i ett naffs. Det krävs visst mer än så för att jag ska lägga på mig kilo. Men för dig verkar det svårare att tappa några kilo. Det har juh gått tre veckor och du har väll inte gått ner så jätte mycket.???? Om du vill kan du hänga med oss och plocka svampå på lördag

    Pierre

    SvaraRadera
  4. Tips från Coachen15 september 2011 kl. 21:40

    Så nu vet jag vart rapporterna tagit vägen! Det är kul att läsa dem även om du inte sprungit, fortsätt gärna att publicera mellan matleveranserna. Interessant krigsföring uppe i Norrköpingsfraktionen! Glöm nu inte att Skåningarna är dom enda i Sverige som någorlunda krigat med framgång...dom kan ligga i bakhåll...
    Coachen

    SvaraRadera