fredag 16 september 2011

Hejsan igen vad fort en vecka går.Nu tänker(feta Greta) göra ännu en ändring i programmet  igen. Sluta på Vilbergens träningscenter för att i stället välja badhuset.De har samma möjligheter till olika träning plus att dom har bad.Elin och jag har varit där en gång denna vecka.Måste köpa årskort direkt så jag inte får för mej att byta igen.Jag är väldigt spänd på veckans vägning.Ett hekto ner räcker, bara det inte är upp mera.Jag trodde det här skulle bli en baggis.Har under de år jag bantat med raska steg gått ner ca.55 kg.Nu när det gäller nåt verkar jag inte  ens vara med på banan.(Lyckas jag nu får ni se upp.)Kram på er och jag håller tummen för bra resultat för er alla.Bettan

3 kommentarer:

  1. Tips från Coachen16 september 2011 kl. 21:48

    Läste jag rätt? Om du går ner 55kg, så har vi 36,3kg kvar av dig och då går hela vinstsumman till att rädda ditt liv på anorexiklinik, hahaa. Du menar väl ner TILL 55kg?Jag håller verkligen tummarna på söndagen och är rätt säker på att du har gått ner. Det är en sån ånga i dig!
    Heja Bettan
    kram
    Coachen

    SvaraRadera
  2. Jag tror bettan menar att om hon lägger ihop alla sina viktnedgångar så blir det 55 kg.

    Bettan, Imorgon kommer vågen visa resultat hoppas vi. Hejja, hejja, hejja!

    SvaraRadera
  3. Här har vi då funnit orsaken till varför det dröjer för Bettan med viktnedgångens början! Det är välkänt att ett antal jojo-bantningar i kroppen kan man få svårt att få igång fettbränningen i kroppen men kommer.Signalerna är liksom förvirrade. Nu är jag inte det minsta förvånad längre. Det är bara att ha tålamod nu och inte hoppa hit och dit med metoderna.
    Lycka till på söndan.
    Coachen

    SvaraRadera