torsdag 8 september 2011

Helgen närmar sig...med frestelser?

Kolla filuren i spegeln..
Då är den berömda tredje helgen i antågande!
En klassiskt kritisk punkt i allt förändringsarbete. 
21 dagar har gått till helgen.
Det gäller att komma över denna tröskel. Nu blir det lätt att falla. Den första entusiasmen har lagt sig lite och vardagslivet gör sig gällande-dagligen. 

Träningsmässigt har  Dopaminsystemet inte ännu gett fullt påslag, än är man inte beroende?
Man frågar sig ängsligt: Vad f-n har jag gett mig inpå?
När ska detta egentligen ta slut? När ska jag få äta något gott? Ska jag aldrig få äta mina chips igen? Varför har ett ynka glas vin viktuppgång som biverkning?

Benpress inför Kärringabacken
Nej! Nu kan det räcka? Betalar böterna och utgår!
Och Den Jävla Coachen är alltid på en...vad har hon egentligen att komma med själv?
Så jag tänker ge lite bilder över min kommande helg, varsågoda.!
Pressar 110kg och fotar samtidigt, ej lätt
Söndagens Gudtjänst


Viktuppgång?
Vem fick upp dom vikterna?
Jag kan trösta er med att...
Det var inte jag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar