onsdag 21 september 2011

Johan


Hej hej runt 7 kilo minus på en månad måste ju vara helt ok, samma sak hände för mig som för pierre, gamla kollegor som kommenterar ens nedgång, kul.


Pulvret och riskakor fungerar fortfarande bra, jag försöker hålla mig till det under dagarna och sen äta varm mat efter jobbet runt 16:30.
Chips abstinensen är inte alls så farlig som jag trodde det skulle bli, jag har ätit chips en gång på nästan 5 veckor nu, och då åt jag bara ett par stycken.


Hösten är här nu iallafall det känns på morgonen, snart får man väl ta bussen till jobbet, då får jag hitta på nånting annat som får kompensera den lilla cykeltur man annars får när man cyklar till jobbet.

Sen har jag blivit sjuk också, tror det beror på näringsbrist.
Jag har nog som alla andra underskattat hur mycket vitaminer och mineraler det verkligen finns i chips, inte underligt att man blir sjuk om man tar bort den näringskällan.


tjarå..

5 kommentarer:

  1. haha, du är underbar! näringsbrist pga chips. Den är fin den! Puss å kram

    SvaraRadera
  2. Tips från Coachen22 september 2011 kl. 06:13

    Vilken karaktär du visar! Fast du nästan svävar i livsfara! Respekt!
    Coachen

    SvaraRadera
  3. Tycker du ska börja äta chips..det låter ju allvarligt.
    Peppar, Dill eller Grillchips är nog dom bästa med mest näring och vitaminer i.
    Glöm inte att köpa dipp oxå för att du ska få i dig tillräckligt med kalcuim.

    SvaraRadera
  4. Bettan sa

    Jag trodde jag hade hört det värsta men näringsbrist.HA HA.Stackars,stackars dej.

    SvaraRadera