onsdag 7 september 2011

Ny Onsdag
Johan

Godkväll..
Denna vecka har varit tuff, konferansen förra veckan har satt sina spår, ett kilo plus vid invägningen i söndags.
blev en och annan öl och vin också måste erkännas. 
Men denna vecka har blivit en nystart för mig, frukt till frukost, pulver till lunch samt en mindre middag när jag kommer hem, får se hur länge jag orkar med pulvret.

I söndags var vi ute i skogen ett par timmar och jagade svamp, gick sådär, jag lägger upp en bild på resultatet, jag tror det är alla vildsvin som käkar upp den mesta svampen..


Maten idag blev följande:


De dagar som är kvar av veckan blir att jobba, åka till tippen med lite skit, åka på namngivarkalas, 
sen är det måndag igen.

nästa vecka kanske jag tar mig till gymmet.. 




Out 














4 kommentarer:

  1. jasså vin också oj då det sades det inget....
    Du måste komma igång med gymmet nu.

    SvaraRadera
  2. Tips från Coachen7 september 2011 kl. 20:37

    Jag läste det finstilta mest noggrant, precis som man ska göra när det gäller försäkringsbolag och sånt. Det är alltid där sanningen står.
    Om jag inte missminner mig så har du Gymkort? eller har det gått ut? Simhallsbadet ligger ju bredvid Folksam med både Gym och Sim, är det där man hittar dig nästa vecka?
    Heja Johan- revansch på konferens väntas här!!!
    Coachen

    SvaraRadera
  3. Heja heja Johan! Nästa vecka blir det gym åtminstonde tre gånger va? Det ser jag fram emot att läsa om :)
    Ses snart!

    SvaraRadera