söndag 4 september 2011

Sorken är förbannad!

Nu blir jag arg på riktigt! + 0,8kg! Hur är detta möjligt? Jag har verkligen skött maten som jag ska, gått på mina PW, cyklat till jobbet och ändå går jag upp i vikt. Om det är vinet från i fredags som gör detta mot mig så kommer jag inte dricka en droppe vin till under denna tävlingen. Fast jag är ju tveksam till att vinet är orsaken. Sjukast av allt är att jag tjuvvägde mig i fredags, då hade jag gått ner 0,9kg och nu så är det +0,8. Kanske är det vätska, kanske är det ett test för att se om min vilja håller. Och det kan jag berätta för er! Det gör den för nu jäklar ska här motioneras.

Over and out!

6 kommentarer:

  1. Gumman var inte förb!!!! för då vet jag inte vad jag ska vara ökat med 1,7 kg.Men vi är inte ute ur leken.Kram på dej och lycka till.

    SvaraRadera
  2. Halloj Sorken!

    Inget och deppa för, ta nya tag och ge järnet, jag har inte ens tappat 1 kilo, och då har jag legat i som f_n, så jag vet hur de känns.

    MVH Bäret

    SvaraRadera
  3. Tack söta ni! Jag peppade mig själv med en PW. Nästa vecka gör vi revanch!

    SvaraRadera
  4. Fortsätt kämpa finaste Sorken! Nästa vecka blir det som sagt revanch!
    Stora kramen

    SvaraRadera
  5. Det är så här det är att banta. Ibland går man upp ibland går man ner. Huvudsaken att man går mest ner. Det kommet lösa sig super sorken. Det är jag säker på.

    SvaraRadera
  6. Tips från Coachen4 september 2011 kl. 20:59

    Det är vinet, såklart. Alkoholförbränning går alltid före all annan förbränning. Tydligt bevisat av fredagens nedgång, vin efter det, så här ser verkligheten ut. Bort med vin och annan alkoholhaltig dryck och in med mineralvattnet. För Mattias är det nog så att hjärnan uppfattar kroppen i "svältläge" och då släpps inte en enda fettcell ur sikte. Tyvärr. Nu gäller det att få igång förbränningen igen. In med bättre bränsle så börjar det ta sig. Och lugn i stormen, loppet är långt och har bara börjat!
    Upp med hakan allihopa som deppar.
    Kram
    Coachen

    SvaraRadera