tisdag 27 september 2011

LCHF-blåbärspaj :)
Tisdag 27/9

Jaha då var räkningarna betalade och nu är det dags for veckans blogg.
Veckan som gått har varit bra och inget spec hände men idag tror jag att jag gjorde en ändring i mitt liv. Nu har Elin tjatat tillräckligt på mig. Nu ska jag me börja me lchf, så det äntligen blir lite lugn och ro här hemma. Å nu ser jag fram emot allt gott hon ska laga till oss. Nu till kvällen har hon fixat med kvällsmat panacotta. Det ska bli gott undra vad jag ska få till frukost kanske blir det bacon med ägg?? Jaha det här med lchf verkar spännande många har åsikter och synpunkter bra och dåligt. Finns det någon som vet igentligen hur det ligger till på rikigt. För om det är så bra som alla säger varför inte äta det resten av livet. Och föresten när ska man börja ge dottern lchf. Ja ja hur som, nu vill jag se kilona rasa.

2 kommentarer:

  1. Tips från Coachen27 september 2011 kl. 21:48

    Andreas Eenfelt- Kostdoktorn vet allt. och har precis gjort sig världskänd som en av världens främsta lchf experter. läs på där.
    Jag har lagt in hans länk här för länge sen.
    På hans blogg finns alla andra viktiga lchf-bloggar samlade.
    www.kostdoktorn.se
    det var ett lchf-läger i somras för överviktiga barn och ett herrans hallåa uppstod i massmedia pga detta...ditt barn kommer att hålla sig frisk och slank på den maten som serveras hemma när det är dags för henne, hon ska ändå inte ha några light-produkter eller socker, eller vad tycker du? komponenterna hon får i sig från modersmjölken nu kommer ju från lchf-kost...
    ja, lchf äter man resten av livet, det är en livstil och ingen diet.
    lycka till med ditt nya liv som får kilona att rasa med godare mat utan socker.
    kram
    coachen

    SvaraRadera