torsdag 27 oktober 2011

Bäret här!

Torsdag igen, ytterligare en vecka närmre jul:) Hösten känns verkligen kort. Idag har jag varit och spelat badminton, det var roligt ända tills jag fick en boll på läppen, de kändes kan man säga;) Så nu sitter jag här med min stora läpp och bloggar, känner mig lite som Roland, ser helt harmynt ut, hahahaha. Hmm vad har hänt annars i veckan då, har fått ihop 2,1 mil promenader sedan i måndags och två stycken badmintonpass, riktigt nöjd med det, känner mig verkligen friskare och piggare när man motionerar. Maten har det väll vart lite sådär med, nyttig men alldeles för stora portioner tyvärr. Känns verkligen som det börjar bli kort tid kvar av tävlingen, så måste verkligen lägga in en högre växel NU! Skall öka mina promenader med 1-2 km per dag, och minska portionerna.

God Kväll!

3 kommentarer:

  1. Tips från Coachen28 oktober 2011 kl. 06:03

    Bravo Bäret!
    Så ska det låta! Det hörs tydligt att du är på gång stort nu, inspirerande läsning för alla! Det är så sant att man mår mycket bättre när motionen fungerar och kondisen stiger. Nu hoppas jag att andra här följer din modell.
    Jag håller tummarna för dig på söndan!
    coachen

    SvaraRadera
  2. Hej bäret, det va inte igår!

    SvaraRadera
  3. Ja hej Berry... Kul att du hittat hit!
    Du är den som motionerar mest i vår tävling. Mer inspirerande rapporter tack!
    Soraya

    SvaraRadera