onsdag 26 oktober 2011

Bland det konstigaste jag sett

Ni måste titta på det här!

/Elin

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Vad var det där??! Haha! Vilka människor det finns =). Hoppas fakiren gör lite nytta nu då. Det är ju tråkigt när det bara stannar upp när det gått så bra. Hör gärna av dig om hur det går. För den tiden lär säkert komma för mig med och då är det skönt att ha nåt annat att ta till. Ja det där med panacottan var ju typiskt! Blev så besviken. Men som sagt det gick ju en då. Strödde över lite sötningsmedel i efterhand och det funkade. Brukar du äta mörk choklad? Jag har köpt den 80 procentiga som jag tar en bit av om det dukas fram fikabröd nånstans. Har fortfarande lite sug efter sån där skit. Så då tänker jag att det kanske är bättre att ta en sån bit i stället för att trilla dit på kaffebröd. Det där med suget går lite upp och ner för mig. Önskar jag kunde bli av med det helt! Ha det bra! kram

    SvaraRadera
  2. Tips från Coachen26 oktober 2011 kl. 15:45

    Håller fullständigt med!
    Man kan stuka foten bara genom att titta på det här. Det enda jag begriper är utfallsstegen i början! Det måste vara en modern balett eftersom dom går på tårna hela tiden.
    Nej, Coachen rekommenderar INTE denna workout.
    Dock roligt med avvikande klipp.
    kram Coachen

    SvaraRadera
  3. Hej Elin! Vad duktig du är som simmar! Det är ju kanonbra för hela kroppen! Jag skulle oxå vilja simma men är inte riktigt redo att dra på mig en baddräkt =). Men det kommer. Jag håller tummarna att fakiren gett resultat på söndag. Du verkar ju stenhård=). Däremot tror jag det går åt andra hållet för mig. Vet inte varför men det bara känns så. Jag måste samla på mig lite mer recept. Det har blivit lite tjatigt på sista tiden känner jag. Man tröttnar ju så lätt då. Men det finns ju en hel djungel så jag ska fylla på lite. Nu har jag oxå börjat med grädde i te och kaffet. Har faktiskt haft en skvätt mjölk i men känner att jag ska försöka ta bort den helt. Hoppas allt är bra med er annars. Här är vi förkylda =(. Inget vidare men det är bara att bita i hop! Ha det bra! Kram kram

    SvaraRadera