fredag 21 oktober 2011

Fredagsrapport från Bettan

Fullt hus


Hej på er!

Här hemma är det massor av folk, alltså fullt hus. Det är idag som vi tjejer bjudar gubbarna på mat. Vi hjälptes åt och det blev kanon. 

Som ni förstår så kan jag ju inte blogga så mycket som jag skulle velat eftersom jag såhär sent kom på att det var min tur att blogga. Jaja så kan det vara. 

Då har det snart gått ännu en vecka utan att jag tagit ett enda simtag. Ingen idé att skriva att man ska simma nästa vecka för då känns det som att sannolikheten blir mindre. Man kan skriva att man vill, för det vill  jag och Elin också har hon sagt. Så vi kan ju försöka. (Hur svårt kan det vara?) 

Nä nu måste jag återgå till gästerna.

Ha det så bra allihopa!

Kram Bettan!


1 kommentar:

  1. Tips från Coachen21 oktober 2011 kl. 20:48

    Vilken läcker bild!
    En sann bloggare tar en paus och skriver sitt inlägg!
    Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Coachen

    SvaraRadera