fredag 28 oktober 2011

Hejsan alla vänner.Hoppas att veckan varit bra.Min har alla fall varit hyfsad jag kom äntligen iväg till badhuset med Elin.Nu ska jag snart åka till en arbetskamrat för att ytterligare lite senare åka till Borgen för mat och dans.Personalen på restaurangen har lovat att jag ska få en måltid som passar lchf det tycker jag är jättebra.
Det kommer troligtvis att bli massor med folk
för det är ett bra dansband säger dom som begriper sig på.
I morgon ska jag hämta min stora trollunge.Först blir det kalas för syrrans dotter fyller år.Sedan får vi se Mira är ju galen i busfabriken men det kommer en söndag också.
Nu ska jag snart åka så ha det så bra och lycka till på söndag.
Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Hejja Hejja Bettan! Hoppas att du får en härlig kväll!
    På söndag visar vågen ett stort minus efter allt ditt dansande!

    SvaraRadera
  2. Shake it shake it! :)

    SvaraRadera