torsdag 20 oktober 2011

Hmmmm

Hmmmmm, har inte en aning vad jag skall skriva om idag? Kör på som vanligt dock fuskat med lite för stora portioner denna vecka, det är väll för att trösta sig i mörkret som kommit nu. Veckan har mest bestått av jobb, och resterande del har gått åt till att motionera. Så här har de sett ut sedan i måndags.

Måndag 17/10 - 6,1 Km snabb promenad

Tisdag 18/10 - 2,5 Km snabb promenad och 1 timme badminton

Onsdag 19/10 - 5,4 Km snabb promenad

Torsdag 20/10 - 5,9 Km snabb promenad

Tyvärr som jag skrev tidigare så har de blivit lite stora portioner, så det är den biten som kan ställa till det inför vägningen denna vecka, hoppas man inte gått upp iallafall. Lever just nu på blomkålsstuvning, det kan jag starkt rekommendera lite kalorier och riktigt riktigt gott. Hoppas de går framåt för alla er andra.

Ha De!

4 kommentarer:

  1. Va duktig du är på att motionera! Inspiration som heter duga! Kämpa på!
    Föresten så saknas din vikt från förra veckan.. hade varit kul om du lade in den så att vi kan följa dig!

    SvaraRadera
  2. Tjena bäret blomkål fan vad fint /pierre

    SvaraRadera
  3. Duktig du är som motionerar så mycket. Herregu va dålig jag känner mig när jag läser hur mycket du rör på dig. Undrar just när jag ska komma igång ja...?
    Mors mors :)

    SvaraRadera
  4. Tips från Coachen21 oktober 2011 kl. 20:52

    Heja Bäret!
    Gillar verkligen din styrka att hålla motionen igång!
    håller tummarna på söndag!
    kram
    Coachen

    SvaraRadera