tisdag 25 oktober 2011

Jag bantar fortfarande

Jaha då har man bantat ännu en vecka. Veckan som gick var ingen höjdare då jag var sjuk och tillbringade mycke tid i soffan med glass i min mun. Tänk att jag ändå blev veckans loser. Jag kan berätta följande sanning om mitt liv. Jag har slutat äta frukost tar istället en shake. Sen äter jag vanlig lunch. Sen äter jag vanlig middag. Sen äter jag vanlig kvällsmat. Sen äter jag lite därimellan också. Men nu har jag stått still för länge så nu ska jag nog försöka ändra på något vet inte om jag kanske ska sluta äta så mycke kvällsmat. Kanske tar något som inte är gott istället bara för att bara äta så mycke jag måste för att kunna somna. Jag fick höra av bettan i söndags att jag var Jätte smal. Hmm  ska jag fortsätta ner då ?? Ja det klart jag ska jag ska ner till 70 för att sedan stutsa upp till 75 och det ska jag väga sen resten av livet. Elin och jag bestämde idag att vi ska bada på torsdagar det är bestämt nu så inga ursäkter godtas. Ha ha och direkt blev det ändrat då våran el grossist ska bjuda på mat och lite mässa. Men hon får gå med sin mamma hoppas jag så får väll hålla mig till nästa torsdag.
Jag skulle juh kunna ta en tur på hojjen i u för sig får se hur det blir med den saken. Om det är bra väder imorgon så ska jag nog gå en promenad med vagnen efter jobbet. Det känns bra att lufta lill tjejen. Just det på fredag ska jag en kompis äta jobb lunch vi har inte bestämt vart än men jag är lite sugen på pizza huts lunch buffe. Det är juh så sjukt gott med pizza och sånt.

Banta på Pierre

2 kommentarer:

  1. Tips från Coachen25 oktober 2011 kl. 20:37

    Hoppas du är lite bättre nu efter din förfärliga förkylning. det är alltid lika jävligt att bli sjuk, sånt har man inte tid till.
    En ide kan vara att ta en shake innan läggdags, det gör jag om jag fortfarande känner mig hungrig på kvällen. Det går inte att somna hungrig. helt omöjligt.
    Receptet på LCHF-pizzan som finns under receptfliken! Den är faktiskt riktigt god! Du kan ösa på med lyxig fyllning och den har en riktig pizzasmak, testa.
    Den gågna veckan var usel för alla som du ser på vågen. Måste vara en riktig platå för alla.
    Optimist som jag är tänker då: Bättre i nästa vecka. Garanterat.
    Heja Pierre! Håll cykeln i rörelse...lite i alla fall...
    Coachen

    SvaraRadera
  2. Jag skrev en kommentar innan, men av någon anledning ville den inte stanna!

    Kul att läsa om din bantning. Cykla tycker jag att du ska passa på och göra innan snön kommer.

    Grattis till veckans vinst som looser.

    Kram

    SvaraRadera