söndag 6 november 2011

En trött Sork rapporterar

Ja, då var veckan snart slut. Detta veckoslut har varit riktigt bra! I fredags skrev vi papper med de som köpt vår lägenhet, vilket känns jättebra men konstigt. Någon annan ska bo i mitt hem. Hur var det då tänkt?! Jag tror dock att de kommer att trivas bra, och de har gjort ett bra köp också måste jag säga!


Igår var jag ute med tjejerna i det såkallade "Olé" gänget. Mycket trevligt, men som Johan noterade i morse så var jag hemma först 04.20 i morse. Det var väldigt trevligt måste jag säga. Dem tjejerna är heeelt galna (på ett bra sätt). Dock fundersam hur set ska gå med boxningen idag.

När jag vägde mig igår hade jag gått ner massor, idag inte lika mkt, men det var väl väntat! Det enda jag inte är nöjd med är att vin stoppar upp förbränningen, men jag hoppas att jag tappar det jag gick upp från igår till idag snabbt. Nu ska jag iaf inte dricka en droppe vin till på hela tävlingen har jag bestämt. Det är ju inte många veckor kvar! 7 st om jag räknat rätt, så nu ska högväxeln i. Men det säger jag väl varje vecka?!

Jag kanske skriver några rader till senare idag, men nu är det dags att ha lite soffhäng!






2 kommentarer:

  1. Grattis till lägenhetsförsäljningen :) men som du säger så blir det kontsigt att nån annan ska bo där. Ska nån annan bo i vår källare? Den är ju min, Pierres, Novas och Bärets ju :). Hehe!

    Igår va du partyprinsessa och idag kommer du bli biggest loser, jag känner det på mig! Det är inte illa! Heja Sorken! Ikväll ska du boxa bort varenda kalori som vinet gav dig. Härligt kommer det kännas oxå.

    I med högväxeln, nu för snart är tävlingen över.
    Min växel har hoppat ur känns det som, men jag jobbar på att få i den igen snabbt som fään!
    PUSS&KRAM

    SvaraRadera
  2. Tips från Coachen6 november 2011 kl. 16:53

    Du bör verkligen se klippet med Steve Jobs här.
    Jag tror att du förstår exakt då.
    Over and out.
    Coachen

    SvaraRadera