fredag 11 november 2011

Hejsan på er därute.Det känns som det var i går jag var inne och skrev.Men i dag är ja inte lika ilsken som sist det är tur att det går upp och ner.Har just kommit från jobbet.Började med att plocka ihop tvätten.Gick sedan runt och tände en massa ljus för att i lugn och ro välkomna en ledig helg.Huset är ny städat och jag väntar hem Micke som har varit i Lund sedan i går.Han har varit och tittat på fabriken som arbetsgivaren har i Lund.Vad gäller vikten känns det bara bra den här veckan har jag ännu inte gått upp något utan snarare  tappat några hg.
Jiiipiiiie.Jag undrar vad som skulle hända om jag använde mitt årskort på badhuset lite oftare.
Ha det så bra och lycka till på söndag.

1 kommentar:

  1. Kanske blir du biggest loser?! Hoppas på ditt stora ras här snart. :)
    PUSS

    SvaraRadera