söndag 6 november 2011

Soffpotatis

Jag antar att alla läst nu angående min vägning idag, tyvärr som de står så blir de ingen vägning idag. Var och spelade badminton igår när det knakade till i ryggen, och sedan dess har jag varit säng/soffliggande. Det som känns värst är att jag svek mina lagkamrater i badmintonen, de vart mycket besvikna eftersom jag är en så stor resurs för laget;) Börjar bli riktigt tråkigt att bara ligga här, tur att datorn uppfanns hur gjorde man innan, antar att man bara låg o stirra i taket då, shit va tråkigt, man kan ju alltid hoppas på att de fanns en spindel i taket, de är ju lite underhållning iallafall. Nu till ett riktigt hett tips för er som känner att ni vill fuska med maten nån dag framöver, då skall ni tillaga ugnsgratinerade havskräftor, detta har blivit min favorit på de senaste, är nog inget som tar det faktiskt. Jag skulle verkligen uppskatta om någon kunde ge mig lite filmtips? Det blir nog film hela eftermiddagen idag.

Ha De / BÄRET

2 kommentarer:

  1. Bra film = The triangle
    Bra film = True Grit
    Bra film = Paul
    Bra film = Inception
    Bra film = Seven (inte sett, men den ska va bra)
    Bra film = How to train your dragon

    Ja det va bara några som jag kom på nu, som är sevärda. Både lättsamt och lite svårsamt ;)

    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tips från Coachen6 november 2011 kl. 16:57

    Skicka någon till apoteket efter Voltaren, så blir smärtan och stelheten mindre.
    Hoppas ryggen kryar på sig snart för du behövs i denna tävling!
    Kram
    Coachen

    SvaraRadera