söndag 18 december 2011

Här kommer resultatet!


6 kommentarer:

  1. Grattis Sorken !!
    Grattis Elin !!
    Grattis alla ni andra, vi är alla vinnare, klycsha men ack så sant..

    Tusen tack coachen, vi hade inte klarat detta utan dig.

    SvaraRadera
  2. SHOOOHOOO!! Jag ska fira med att boxas!!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS SORKEN!!! Du är bäst, sen kommer vi andra! TACK coachen för det supersnygga upplägget!
    Lite kul att Pierres "förebild" är med i klippet :)...måste ju betyda att han redan va smal och fin i somras :)
    KRAM PÅ ER

    SvaraRadera
  4. Tips från Coachen18 december 2011 kl. 15:54

    GRATTIS Allihopa!
    Alla har gått ner, alla har minskat sina mått!
    Grattis Sorken till storvinsten!
    Grattis Elin till andraplatsen!
    Tack Elin att du gav Sorken hårt motstånd, ni två har verkligen TÄVLAT!
    Pierres förebild är fotot jag fick, och jag har inte ens reagerat, han är ju hur smal som helst på bilden. Jag tror du får publicera hans efterbild på Bloggen så jag får se den.
    Coachen

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!!! VÄRDIG VINNARE.HA EN BRA JUL SÅ SES VI TILL NYÅRET,KRAM FRÅN BETTAN

    SvaraRadera
  6. Tack tack! Vi har alla kämpat på så bra! Ska bli kul att ses på nyår! Kram

    SvaraRadera