fredag 26 augusti 2011

Bettan  här.

Nu har jag velat i ett par dagar,ska jag eller ska jag inte byta metod för min viktminskning.Efter att ha sett och hört på Elin vad hon får äta så blev jag jättesugen på allt hon  stoppar i sig.Så helt sonika byter jag från att äta så lite fett som möjligt till det helt motsatta.Min resa fortsätter med LCHF det ska bli spännande.Tränandet går ganska bra.Hoppar vägningen den här veckan så får vi se om det har visat något efter bytet.Ha det så bra där ute.Lycka till alla som kämpar med vikten

2 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att höra vad du tycker om LCHF! Enligt mig ett fantastiskt bra val! Nu kommer kilona rasa av bara farten och du får äta en massa go mat! Hejja hejja Bettan!!

    SvaraRadera
  2. Tips från Coachen27 augusti 2011 kl. 12:05

    http://www.kostdoktorn.se/

    välkommen till LCHF-gänget!
    Garanterat går du ner i vikt nät du tar bort kolhydraterna.
    På Kostdoktorns blogg finns alla viktiga svenska sidor som ger dig all information du behöver. Klicka på den gula rutan "NYTT" så ser du översikten där allt finns samlat och en massa sidor med recept.
    Lycka till!
    Coachen

    SvaraRadera