söndag 28 augusti 2011

Hej vill höra av mig om hur det går

veckan som gått har gått bra tränar varannan dag ex i grå simmade jag 1000 meter idag blir det situps och yoga.
Hade Kickoff i veckan med jobbet, lunch intogs på Grand med  chokladmousse som efterrätt...ummmmm..
min karaktär testades men jag vann..tog ett päron...bra va..

Glömde tilläga om mina metoder, jag fastar en dag veckan oxå, enbarrt hett vatten, det är enligt efter en gammal indisk filisofisk lära: ayurveda..

Hej svejs

Snart ska jag åka ut till min son och väga mig, Hjälp tänk om jag inte har gått ned något....

1 kommentar:

  1. Tips från Coachen28 augusti 2011 kl. 13:34

    Heja Kerstin!
    Bra jobbat! Du har en fin stil här och en fastedag i veckan gör underverk, jag antar att du är van vid det. Simning är bra för hela kroppen, bara fortsätt på den inslagna linjen så rycker målet närmare för varje dag!
    Kram
    Coachen

    SvaraRadera