onsdag 14 september 2011

AW


Japp ni läste rätt, jag kom hem för en halvtimme sedan efter en hård dag på jobbet som avslutades med inte en utan två st afterwork sammankomster,. vilket innebär intag av alkoholhaltiga drycker..


Jag kör "stenhårt" med pulvret och det verkar ge resultat, ett par kilo på ett par veckor. fortsätter det såhär så behöver jag inte använda mitt dyra gymkort alls..
Helgen som var skötte jag ändå ganska bra tycker jag..
Vi har även bokat en resa till tyskland lite senare i höst, det jag känner till om tysk mat är korv korv korv, någon annan som har någon annan erfarenhet?

Nu är jag trött klockan är 23:07
Godnatt



4 kommentarer:

  1. Ingen öl,öl,öl i tyskland vettu. Kanske bara en korv. En kall korv.

    SvaraRadera
  2. Eller vad är det jag skriver?? Klart du ska dricka öl i tyskland! Massor av öl, och allt annat gott. Korvar kan du trycka hur många som helst, gärna i en korvätartävling!
    Öla på! :)

    SvaraRadera
  3. Tips från Coachen15 september 2011 kl. 19:07

    ?
    "ett par kilo på ett par veckor"..på pulver? Förra veckan var det konferens, enligt vågen en viss uppgång! Din metodbeskrivning anger inte pulver, så då har du börjat använda det senare. Tacksam om alla redovisar förändringarna hur ni gör så jag är uppdaterad.
    Coachen

    SvaraRadera