tisdag 13 september 2011

Fear of Change..eller Bambi på Hal Is!



Next Exit= att falla för tvivel, Gör Motstånd!

Fjärde veckan har börjat! En del kan andas ut lite. En del verkar våndas över ifall detta kan hålla...
Tänk om jag inte kan stå emot godis, tänk om jag inte får igång motionen..tänk om jag faller platt till marken och ligger där och sprattlar...utan vilja..



Ligger där som Bambi på hal is och ser på medan nån annan bara kommer närmare och närmare målet...
Detta är den första identitetskrisen, inget annat. Det är nu som Du ska befästa ditt Beslut att fullfölja programmet där målet är att bli smal. Beslutet som du själv fattade när du hade fått mer än nog av Din övervikt! Då kommer osäkerheten och rädslorna på en och samma gång. Din chans att börja bekanta Dig med Ditt Nya Framtida Jag som Du ännu är ovan vid...Av era skrivelser och tvivel läser jag att ett antal Bambis försöker ställa sig upp på Hal Is och lära sig att gå på det.. till och med skutta med dansteg som Kaninen visar...
Säg Adjö till Ditt Gamla Överviktiga Jag och gå mot vänster här!
Hälsningar från Coachen

2 kommentarer: