lördag 24 september 2011

lördagsbloggen

CIAO.

Ledig igår satte väckarklockan på 0730 vaknar skríker fan jag har försovit mig, lustigt att dom inte
saknar mig på jobbet. det tar någon minut innan hjärnan stabiliserar sig och jag kommer till insikt.

JAG ÄR LEDIG IDAG YEES

Iväg till badhuset tränade lite extra tufft, så idag känner jag att det tog..skönt
Våra goda vänner Lizz o  Carina är här, så det blev varma mackor och äppelpaj med likör
igår.

GOTTIGOTT

Imorgon ångestdagen  vägning, tror att min kropp bara består av muskler eftersom jag inte minskar något

knappt ens.i vikt,men det är väl bara att kämpa på....SUCK.....

HA EN SKÖN HELG I ALLA FALL KRAM PÅ ER







1 kommentar:

  1. Tips från Coachen25 september 2011 kl. 06:44

    Kämpa på Kerstin!
    Lycka till på vägningen.
    Coachen

    SvaraRadera