tisdag 6 september 2011

Tisdag 6/9

Jaha jag har en rolig grej att berätta jag har psykat bäret på riktigt. Jag åkte hem till honom i söndags kväll och bjöd på min socker kaka. Jag hängde den på hans dörr i en påse och plingade på och sprang iväg och gömde mig i hissen. Men då han inte öppnade blev jag tvungen att få honom att öppna dörren. Så jag stack ut min mobil och tog ett kort på hans dörr och skickade till hans mobil. Då öppnade han och muttrade något samtidigt som jag fortsatte gömma i hissen. Sen kunde jag inte hålla mig längre utan var tvungen att plinga på igen och avslöja mig. Fasen vad gott vi skrattade. Men jag tror inte han åt upp den,Nästa gång ska jag köpa med mig jordnötsringar det vet jag att han vill äta. Hur har min vecka varit för övrigt då kanske någon undrar. Jodå den har varit bra tycker jag tappar bra i vikt lite väl bra hoppas tempot drar av för jag vill inte gå ner så här fort. Så nu har jag börjat äta lite mer men inte onyttigare för det. Undviker bröd och vete och socker. Och lite annat gott. Har köpt lite goda soppor tror det är riktigt bra mat för mig nu. Ännu har jag inte kört coachens straff runda med cykelen för igår regnade det hela dagen och idag har det ärligt talat varit fullt upp. Det går bra att banta att döma av mina resultat men vad jobbigt det är att inte få äta något riktigt gott till middag. Nu har nog alla på jobbet upptäckt att jag bantar. Många undrar varför och några håller me. Finns många olika synpunkter och åsikter om det här med vikt har jag förstått. Undra hur det är för er tjejer måste vara helt sjukt med allt prat och tjat. Jag är nog ändå skonad från det värsta surret. Det var allt för mig den här gången. Banta på alla där ute ni är inte ensamma.

Pierre

1 kommentar:

  1. Tips från Coachen6 september 2011 kl. 21:08

    Riktigt bra jobbat!
    Jag ser att du satsar på veckofinalen!
    Lycka till, ska bli spännande att få rapporten på söndag.
    Då kanske du får hederstiteln "finsk pinne".
    Coachen

    SvaraRadera