tisdag 20 september 2011

Tisdag

Tisdag 20 september

Då var det min tisdag igen. Har en liten kännsla av ångest i kroppen. Jag har fuskat väldigt mycket och nu börjar det att synas på vågen. Men men det är väll bara att trycka på paus knappen i livet. För frågar man mig så ingår det att äta gott i livet men det går visst inte för då blir man tjock och lat. Så nu gäller det att börja om lite grann det vill säga. Ät inget som man tycker om och röra på sig fast det tar emot. Försöker att röra på mig något mer än bara jobbet men jag är trött när jag kommer hem. Och så har jag ingen lust att åka från min familj men jag måste nog göra något ändå. En rolig sak som hände idag var följande. Jag var och handlade och mötte en gammal jobbar kompis som sa följande." Du har gått ner i vikt va?" Det var roligt att höra. Det är många som har åsikter om vad man ska väga undra vad jag borde väga igentligen jag vill juh inte bli Smal. Kanske inte ska gå ner till mindre än 75?? nu väger jag typ 80. Ja ja vi får se det var allt för idag hej hej



1 kommentar:

  1. Tips från Coachen21 september 2011 kl. 07:23

    Misströsta inte min vän, denna berg och dalbana jämnar ut sig med resten av tiden.
    Nya instruktioner finns i Din Kampsong.
    kram
    Coachen

    SvaraRadera