söndag 16 oktober 2011

Highlights från bloggen, från era bilder och uttalanden...

Jaaa! Äntligen har Pierre nu gått över till LCHF! Det kan komma att bli en av veckans höjdpunkter.







 Jag cyklade inn till lidl på lindövägen idag efter jobbet det var 1,5 mil. Jag passade även på att ringa bäret när jag cyklade förbi honom han såg mig och jag vinkade till honom. 





Nästa lördag ska jag gå på opera, något jag aldrig har gjort förut..




Tro det eller ej, men som rubriken lyder tar jag nya starka tag efter en veckas paus. Igår började jag motionera på riktigt igen, gick med stormsteg,  jag behövde verkligen en vecka för att ladda om batterierna
























Han var väldigt
tillmötesgående, då jag köpt både det ena och det andra plus kontrakt, berömde min jacka..och 
tyckte inte alls att jag behövde banta!!








Hur känner jag mig när jag nått mitt mål?
Jag är glad och sprudlande. Jag känner stolthet av att jag lyckades och en lättnad över att jag klarade hela resan.




Elin ringde och väckte mej klockan 8 och frågade om jag vill följa med och simma i dag blev det 2000 meter inte illa pinkat tycker jag.Tack Elin





Hoppas det går neråt för samtliga idag, håller tummarna!
Coachen



5 kommentarer:

  1. Vilket härligt inlägg från coachen!
    Jag har varir lite low med bloggandet, men det beror på att jag är sjuk :(. Ont i halsen och snorig näsa och allmänt hängig. Men snart är allt i vanlig ordning igen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tips från Coachen16 oktober 2011 kl. 17:39

    Krya på dig Elin!
    Dom andra får väl blogga upp sig när chefen är sjuk!
    Kram
    coachen

    SvaraRadera
  3. Tänk att vi är klara med 8 veckor nu! Kul återblick :)

    SvaraRadera