lördag 29 oktober 2011

Kerstins lördagsblogg

Hej hopp alla glada idag har jag jobbat, höll på att försova mig igen...


Fan jag hatar när klockan ringer typ 0530...too early for me.
Varit hos en god väninna och fikat hon är ledsen då hennes katt
är nyss avliden...Hon hade varit på FIA hemmet och kollat in ny katt
redan...våra kattungar såg hon inte..men Nisse fanns, Nisse delade
bur med en kompis..hoppas han trivs med tillvaron.


Det fanns en fet Gustafkatt där som fick röra sig fritt eftersom han
behövde röra på sig, han ville bara äta och slappa..han kanske skulle
trivas i vår klubb???


Härliga höstdagar in anyway  jag älskar hösten , färgerna den klara
luften..och mys mys i soffan med bok , film och massor med tända ljus.


OCH ALLA GLÖM INTE ATT FLYTTA KLOCKAN IKVÄLL BAKÅT...
EN TIMME TILL ATT SOVA...GÖTT


Tror tyvärr inte att jag magrat, men de säger på jobbet att det syns...
Mina arbetsbyxor börjar att sitta lite lösare...imorgon ska jag mäta midjan....ok..


HA EN FORTSATT SKÖN HELG PÅ ..PUSS OCH KRAM FRÅN KERSTIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar