söndag 23 oktober 2011

Mera böter?



Kerstins lördagsinlägg saknas....
50:- till i böteskassan.

6 kommentarer:

  1. missad bloggskrivning ger 50kr i böter bara...

    SvaraRadera
  2. Tips från Coachen23 oktober 2011 kl. 11:52

    Kerstin har bloggat under sin egen flik, inte på huvudbloggen. Märkte jag nu.
    Hur ska detta hanteras?
    Coachen

    SvaraRadera
  3. Då kan jag tycka att böterna hävs. Vad säger du Sorken?

    SvaraRadera
  4. Ni får bestämma denna gången tycker jag, men sen tycker jag att vi behöver bli lite hårdare, ju fler sådant händer och vi gör avsteg från reglerna desto svårare blir det att hålla sig till reglerna...

    E jag kanske onödigt fyrkantig nu?

    SvaraRadera
  5. Tips från Coachen25 oktober 2011 kl. 06:10

    Nej, du är inte fyrkantig.
    Alla vet var man lägger sitt Blogginslag på sin bloggdag. Dvs på huvudsidan.
    Böterna för Kerstin är således 150 kr denna vecka.
    Utebliven bloggrapport 50 kr.
    Utebliven viktrapport 100 kr.
    Coachen

    SvaraRadera