fredag 18 november 2011

Hejsan allihop!
Hoppas att veckan varit bra för er alla.
Själv tycker jag nog att det duger man behöver inte ha så stora krav.
I går blev jag ett år äldre inte mycket att säga om det som är roligt med dessa dagar att man får träffas.Vi käkade lite mat tillsammans det var gott och trevligt.Tyvärr blev det inte så långvarigt Pierre mår riktigt dåligt av kattorna.Jag älskar mina katter men i dessa stunder önskar jag att vi inte hade några.Jag fick ett presentkort så i kväll bär det av på äkta thaimassage.Det ska bli jätteskönt.
Jag måste även rapportera en annan trevlig.När vi började denna tävling hade jag storlek 48 i jeans i dag klämde jag ner röven i ett par visserligen begagnade jeans men det är bara storlek 42.Kan någon förklara det med tanke på att vågen inte visar sådana resultat.Undrar om det har satt sej i huvudet jag känner mej lite tjockskallig.
Ha en skön helg och lycka till på söndag.

3 kommentarer:

  1. Hejja Betta!! Va underbart att du kommer in i en 42a! Det är ju suveränt! Din kropp kanske har bildat en massa muskler. Jag tycker att det är läge för en mätning av centimetrar hos oss alla i helgen!

    Stort grattis i efterskott! Hoppas du blev firad ordentligt och att du njuter av massagen!

    Håller tummarna för att vågen är på din sida på söndag!

    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Hej mamma!
    Hoppas att massagen va riktigt skön! Lite avis är jag ;)...eller kanske inte för det gör ju ganska ont när dom är sådär hårdhänta. Jag är ju så känslig. För mig räcker det gott och väl med taktil massage :) skönt, skönt!
    Tack för igår och tack för supergoda kickans kokoskyckling! Måste testas för er som inte ätit det.
    Jag håller med Sorken om att vi kör en mätning på söndag :) det kan nog ha hänt en del sen sist.
    Kommer du hit på söndag? Jag ska ju hjälpa pappa med jobbsökandet.
    PUSS PUSS

    SvaraRadera
  3. Tips från Coachen18 november 2011 kl. 20:32

    Hej Bettan!
    Jag kan förklara detta! titta efter i din mått-tabell, du har smält ner fettvävnad. Fett väger inte så mycket som man tror.
    Däremot bildar man inga muskler utan att träna dem, det borde ju Sorken veta! En manlig bodybildare kan skaffa 6-8kg muskelmassa på ett år men då måste man bulka först och deffa sedan för att smälta fettvävnad. Deffa gör man genom att utesluta kolhydraterna och då har dom tränat rejält och sen syns musklerna när fettvävnaden minskar. Detta är INTE fallet med Bettan, utan det beror enbart på att LCHF är en naturlig deff!
    Grattis dagen efter! Kul när ungdomarna kommer och firar dig.
    Lycka till på söndagen!
    Coachen

    SvaraRadera