torsdag 17 november 2011

bärets torsdagsblg

Jahå vad ska jag skriva om idag? Min motivation är extremt låg idag, men jag ska försöka knåpa ihop några rader iallafall. Vad har då hänt från förra veckan, jo de ska jag berätta den var ungefär lika föregående vecka, så inget nytt att berätta om den heller. Shit vad neg det här vart då, hahaha. Har tappat min motivation att gå ner i vikt helt och hållet, men jag verkar står still nu så jag har nog hittat en bra balans mellan mat och motion, och de känns ju bra.

/Bäret

4 kommentarer:

  1. Hur går det med snusandet då. Du skulle juh inte bara banta du hade juh så många andra mål som skulle genomföras..... berätta nu....

    SvaraRadera
  2. Berry, Alla har vi svackor.. när det känns helt meningslöst, men kämpa på... Rätt vad det är så har du tappat ytterligare ett kilo! När motivationen tryter så bara strunta i det och härda ut!

    Hejja hejja dig!
    KRam

    SvaraRadera
  3. Tips från Coachen17 november 2011 kl. 22:18

    Deppa inte! Bara håll låg profil, du är också på platå. Du kämpade så hårt förra veckan utan så stor utdelning som du hade hoppats på men låt inte det påverka dig! Håll ut nu, börja inte med tröstätande, det här går också över, jag lovar. Håller med Sorken, härda ut. Håll sinnet stilla.
    Ta coachens andra motto till hjälp: Stäng munnen och fungera...(ok, den är till synes hård men den är avsedd till mig)
    Vi gör det här tillsammans oavsett hur det blir, du är en hjälte med din ärlighet!
    Första kommentaren här ogillar jag.
    Den som är nere behöver inget salt på såret.
    Storkraam från
    Coachen

    SvaraRadera
  4. Kom igen Bäret! Vi hejar ju på dig! Som sagt så gör vi ju det här tillsammans. Vi alla har haft svackor. Du anar inte hur många jag har haft. Ville bara lägga mig ner och tjuta, men det hjälper ju inte så det är bara och bita ihop och vara glad för dom kilon man har tappat hittills. Till slut släpper det och sen börjar man tappa igen och då är det så sjukt skönt! Du vet att du är alltid välkommen ut till Luddingsbo om det känns tungt. Du och Pierre kan nog äta nåt gott och nyttigt tillsammans medans jag äter nåt gräddigt ;) skämtosido...du vet att det bara är att komma hit, så ska vi muntra upp dig!
    KRAM ELIN och NOVA

    SvaraRadera