torsdag 10 november 2011

Helt otroligt

Är de någon mer än jag som tycker att tiden går alldeles för fort, veckorna känns som dagar. Just därför blir man lite stressad över slutvägningen den dagen är snart här. Nu till mitt nya delmål, ska utmana mig själv lite och försöka leva på endast kokt blomkål och lite lax undra hur många dagar/veckor man kan klara, börjar med detta på måndag. Nu är jag oxå helt fri från mitt ryggskott, känns riktigt bra, var och spelade badminton i tisdags kände då fortfarande lite i ryggen så jag fick ta det lugnt, men idag får de se upp på banan för
The Flying Berry! Nu till något helt annat, något som ingen av er vetat om har haft två mål till förutom vikten, givetvis så har de med en sundare livsstil att göra oxå. Första målet var att helt sluta med kaffe, det har nu gått 2 månader sedan min sista kopp, beröm tack! Och så till det andra målet, som är att sluta snusa, detta har jag tyvärr inte uppnått ännu men jag har lyckats dragit ner 75% av min konsumtion, beröm igen tack:)
Nu ska jag ut på min dagliga promenad, får sällskap av min far idag. Ha De bra allihopa, tänk på att tomten kan komma tidigare med paket, hehehehe.


/ Berry Scarry!

6 kommentarer:

  1. bra jobbar berry ! jävligt imponerande, fortsätt med det så är du en vinnare hur det än går.

    SvaraRadera
  2. Tips från Coachen10 november 2011 kl. 20:33

    MVG++++++
    övriga kommentarer överflödiga!
    Coachen

    SvaraRadera
  3. Jag har sagt det förut och jag säger det igen! Berry!! Berry!! Berry!! Du e grymt bra!

    SvaraRadera
  4. Tackar för alla bra kommentarer:)

    /Bärry

    SvaraRadera
  5. Heja Bäret! Fan va duktig du är. Ren inspiration!!
    Säger som Johan, du är en vinnare oavsett vad!
    TJOHOO!!!

    SvaraRadera