onsdag 9 november 2011


Johan 

Idag har sorken och jag kollat på lägenheter i stan, vi har sålt vår lägenhet och letar nu efter något nytt, vi har till den 1:e mars på oss.
sork
Idag vägde jag mig, jag brukar bara väga mig på söndagar annars, men imorse stod vågen på 85 kilo, det måste vara över ett år sedan jag vägde någonting i den stilen, så det känns väldigt bra.

Nu är det bara 6 veckor kvar till bantningen är över, men jag hoppas att vi kan fortsätta med denna blogg,
och posta våra tips och planer.
Nu ska jag hänga tvätt, tråkigt inlägg detta blev då.. 

jaja 

jag är lite trött,,   det har varit en ganska hektisk vecka, men jag ska inte klaga,
fullt upp och mycket att göra på jobbet.

1 kommentar:

  1. Tips från Coachen10 november 2011 kl. 06:00

    Oj, vilken fart från söndag till onsdag, då har du loosat 1,2 på halva veckan! Det osar biggest loser för veckan här!!
    gullig bild på en liten sork där!
    p.s
    lycklig är den man som kan hänga tvätt på torken säger en coach vars tvättmaskin pajade igår kväll och som precis vridit torrt ett antal handdukar...
    lycka till med både lägenhet och veckofinal!
    Coachen

    SvaraRadera