lördag 26 november 2011

Till Elin!

Detta är en repris, speciellt tillägnat Elin!
Titta igen och släpp all frustration, jag skriver mera under din flik!
Jag ber om ursäkt att jag inte sett vad du skrivit förräns nu, helt oförklarligt men ändå så dumt och nu har du fått vänta o 2 dygn, oförlåtligt och nu ger jag mig själv tusen minuspoäng!
Cioachen
p.s
jag skriver under din flik...
You have to let it all go Neo: Fear, doubt and disbelief....free your mind!
ett av mina favorit citat i hela världen och fungerar på allt!

1 kommentar:

  1. Tack o tack o tack coachen! Du har så fina och bra ord och det hjälper verkligen även om det kom några dagar sent. Tack och lov så har det vänt nu på vågen och jag hoppas att det håller i sig nu! Nu är det inte många kilon kvar tills att min vikt börjar med en 7:a :) Känns helt sjukt! Jag tror precis som du säger att stress och sånt gör att kroppen inte jobbar som den ska. Jag tänker mycket på det här med mitt huvud nu och det ska bli skönt att få ordning på det. Tur att det inte är någon kär kroppsdel *haha*
    STOR KRAM PÅ DIG!!!

    SvaraRadera