torsdag 3 november 2011

Torsdag nästan helg

God Afton!!! Snart får man börja skriva God Jul, de ska bli skönt med jul då får man vara ledig och göra precis vad man vill:) Vad har då hänt i veckan? Jobb, matlagning, promenader och badminton. Kom hem för en stund sedan efter att ha spelat badminton, idag öppnade jag plånboken och slog till på ett nytt bra rack, var nedsatt till 600:- så de var rena fyndet:) Tror faktiskt att en hel del av självförtroendet sitter i racket, men de gick ändå dåligt idag, måste nog spela in det ett par gånger. Läste lite på bloggen innan jag började skriva, verkar bestämt som två personer som är deltagare på denna blogg bestämt sig för att lägga ut falska bilder på mig, detta upprör mig väldigt mycket och jag tycker inte det är korrekt att göra så mot en annan deltagare, hahahahahahaha:) Känns som jag måste ge igen för detta men de får bli en annan dag. Hur har det gått med promenaderna, jo de ska jag berätta, det har gått riktigt bra är uppe på 2,8 mil så denna vecka kommer sluta på 3,5 mil och 2 timmar badminton, de är jag riktigt nöjd med. Annars har det väll inte hänt så mycket förutom att det blivit mycket j_bb, oj det fick jag ju inte skriva efter påtryckningar från Luddingsbo;) Hahaha.  Nu måste jag sluta......

Ha De / Bäret

2 kommentarer:

  1. Tips från Coachen4 november 2011 kl. 06:39

    Bravo Bäret!
    Du är alltså MOTIONÄREN här i gruppen!
    Jag är grymt imponerad!
    Grattis till din nya racket, självklart går det bättre med ett fint rack, det blir mera sting då!
    Nu håller jag tummarna för dig på söndan!
    Kram
    Coachen

    SvaraRadera
  2. Klart godkänt inlägg! Mycket trevligt att läsa. Duktig är du som motionerar så mycket, du gör det åt oss alla andra oxå verkar det som :) hehe!
    Jag måste väl ändå komma undan din hämd litegrann med bilden som jag la upp på"dig" med tanke på att jag även bjöd på en bild på "mig" :)
    Hej hopp!

    SvaraRadera