fredag 16 december 2011


Hallo!! Då var det här roliga slut.Det har gått så otroligt fort och jag är jätteglad att jag har fått vara med på den här resan.Det känns som om jag har hittat rätt metod för att hålla min vikt under kontroll.Jag är lite besviken på mej själv att jag inte kan slåss om segern.Men jag får glädjas åt de unga och hoppas bästa man vinner.Jag tackar för allt stöd jag fick när  det var som jäkligast,och ett STORT tack till coachen som har peppat,forskat om orsaker och verkligen engagerat sig i våra problem. Det har betytt  väldigt mycket.Nog om detta.



I kväll bär det av till Mauritzbergs slott för julbord.
Det ska bli mysigt att träffa alla och äta lite god mat.Jag tror att jag struntar att räkna kalorier 
i kväll, men jag ska i alla fall inte vräka i mej onödigt mycket.

Jag tackar för mig och så skickar jag bilder på före och efter
 vikt och mått till coachen på söndag.
Sedan får vi väl se hur hur fortsatt viktminskningpepping
ska gå till.Ha det så bra och lycka till.
EGENTLIGEN ÄR VI VINNARE ALLIHOP.
KRAM BETTAN.

3 kommentarer:

  1. Jätte fint inlägg mamma! Jag sitter här hemma i soffan och väntat på att Nova ska vakna, har dock en känsla av att jag kommer få väcka henne. Pierre är hos sin pappa och vägrar på oss, och vi behöver åka här varefter. Vi ses snart... Puss

    SvaraRadera
  2. Tips från Coachen16 december 2011 kl. 18:49

    Jag tackar för dina varma ord.
    Det har varit en ära att få coacha dig Bettan.
    Du blev beviset för hela LCHF teorin här med inledande svårigheter och sedan efter många veckor började allting fungera helt enligt prognos. Du kommer att ha din målvikt till sommaren.
    Ser framemot söndagen med allas resultat.
    kram
    coachen

    SvaraRadera
  3. Tack för ett fint inlägg. Du har helt rätt! Vi är alla vinnare!! Nu gäller det bara att vi fortsätter, då är vi smala och fina till sommaren!

    SvaraRadera