torsdag 15 december 2011

INSTRUKTIONER för söndagens sista invägning!

Hej på er alla medtävlande!

På söndag har vi sista invägningen. Då ska vi med pompa och ståt utse vinnaren, andra pristagaren och hylla alla vi som kämpat nu sedan slutet på augusti!

Hur ska då sista invägningen gå till?

Senast kl. 12.00 på söndag ska följande skickas till coachen;

1. Vikt
2. Mått på midja, stuss, bröst, lår, överarm
3. Bild på dig när du väger dig som visar siffrorna på vågen. Vissa väger sig utan kläder och då räcker det att fötter syns tillsammans med siffrorna.
4. En helkroppsbild som visar hur du ser ut nu.
5. En kommentar om hur det känns just nu!

Detta ska mailas till marjaks@blixtmail.se

Resultaten kommer att presenteras på bloggens första sida kl. 15.00

Första priset är 3500:-
Alla: Insats 500:-/person
Andrapriset är (just nu) 650:-
Bäret; Utebliven vägning 2st 200:-
Kerstin; Utebliven vägning; 1st, 100:-, utebliven blogg 2 st 100:.-
Bettan: Utebliven vägning 100:-
Johan; Utebliven bloggning 3st 150:-


Priset delas ut på nyårsafton. Insats och eventuella böter ska betalas till Pierre senast den 29 december 2011.

För att säkerställa att alla läst och förstått instruktionerna så skriv en kommentar nedan.


5 kommentarer:

  1. Norrköpingsparet har koll på läget. Vi tycker att det låter jättebra. Guuu va spännande, jag dör! Längtar till nyår, så vi får umgås. Kramar från Elin och Pierre

    SvaraRadera
  2. jag har läst och förstår

    SvaraRadera
  3. Tips från Coachen15 december 2011 kl. 21:58

    Jag vill att alla antecknar adressen fort som bara den och meddelar mig att den är känd. jag tar bort den imorgon kväll senast eftersom jag inte vill att hela sverige mailar mig!
    coachen

    SvaraRadera
  4. Nu är mailen nerskriven på papper här hemma, så du kan ta bort den när du vill för mig :) Kram

    SvaraRadera