onsdag 14 december 2011

konferans fettot ber om ursäkt

Tja

Jag får börja med att be om ursäkt för mitt dåliga bloggande, jag har inte haft tillgång till dator de två senaste onsdagarna., och jag har inte suttit häktad, jag har haft en lite jobb utsocknes.

Lite sorgligt att en era är över .dock så har jag hört rykten om att tjejerna har bestämt sig att låta bloggen leva vidare, vilket känns bra och jag hoppas att jag kan bidra med lite intressanta inlägg då och då.


Lite bilder från senaste tiden, Här har vi varit på besök på fotografiska i sthlm.


Utsikt från gamla skatteskrapan i sthlm.




Elin har precis insett att pizzan hon beställde är på väg.. Obs extra ost !



Och Pierre tänker " jaja ta en bild på mig då så att jag kan börja äta min kebabpizza nångång då"

Det var en tuff sommar 2011, jag tycker vi gör om det igen 2012 !



Det ser ut som om vi har fått tag på ett nytt boende också, ev inflyttning mars 2012 vi får återkomma med mer info om detta.

Jag måste säga att det var enklare än vad jag trodde det här med att leva utan chips, jag har klarat det hela vägen, förutom ett återfall för ett par veckor sedan, jag får skylla på höstdepression, kan meddela att chipsen jag åt då inte smakade lika bra som jag minns dom..
Så det känns ganska bra, lite som när man slutar röka, efter ett tag smakar ciggen inget bra längre..

Nu är det slut med onsdags bloggande för min del, men jag kommer att återkomma lite då och då med resultat och framtidsplaner, 
Någon träning blev du ju som bekant inte alls denna säsong.. kanske näste eller mer troligt, jag kommer nog aldrig träna, om jag får välja så äter jag mindre mat isåfall..

slut för denna gång 

live long and prosper / Spock 














3 kommentarer:

  1. Hmm vad ska jag tro om chipsen du har juh alltid älskat chips. Jag har många minnen från min barndom då jag tjänade en slant om jag sprang ner till macken och köpte chips. ÄR dom dagarna över menar du?? Pierre

    SvaraRadera
  2. Haha haha jag fick mig ett riktigt gjort skratt. Vilka jävla norrköpings fetton rent ut sagt. Det var inte långt ifrån att vi, eller iallafall jag såg ut sådär. Fy helvete, aldrig igen!! Så himla kul med lägenheten, jag tror ni kommer trivas bra där tills ni är redo att flyga vidare. Ser som sagt fram emot att komma och bo hos er. Detta var ett mycket trevligt sista onsdagsinlägg,, och jag hoppas att du och de andra oxå fortsätter blogga...åtminstone någon gång ibland. Nu blir det att göra 100 situps kan du hälsa super Sorken;-) . Hörs och ses snart. Kram

    SvaraRadera
  3. Tips från Coachen15 december 2011 kl. 20:50

    hahaa, vad kul!
    Nu vill väl alla titulera sig som fetton, hahaa,

    "norrköpingsfetton är vi allihopa, allihopa, du med och jag med..."
    ..där har ni en rolig festsång till nyårsafton ju!
    Coachen

    SvaraRadera