onsdag 14 december 2011

Sååå spännande

ungefär såhär kommer jag se ut när jag väger mig på söndag...*pirr, pirr*


Nu är det bara fyra dagar kvar, för den här dagen är ju slut nu.

Spännande....så spännande! Jag längtar till söndag. Det ska bli skönt efteråt tycker jag, för då behöver man inte "stressa" ner i vikt som det känns som att jag gör den här veckan. Men samtidigt så är det ju svårt att stressa ner i vikt med lchf. Man gör så gott man kan.

Fick lust att spontanblogga lite såhär på kvällskvisten :) hoppas ingen blir stött...haha.

Än än gång så önskar jag alla, men allra mest Sorken lycka till :) Vi är så värdiga båda två! Love u!!

KRAM ELIN

2 kommentarer:

  1. Tips från Coachen14 december 2011 kl. 20:47

    Såå kul med spontana inlägg...kollade runt här just nu men ingen verkar våga blogga nåt, varken på sin egen flik eller här, mycket trevligt initiativ Elin!
    Ja,spänningen stiger!!
    Hur ska det gå för "ledarhönan" Sorken...hur ska det gå för Elin..eller gör Johan en superspurt...ska Bettan upprepa sina siffror...är Pierre ute på cykelrunda...har Bäret hittat motivationen...och var i hundan håller Kerstin hus?
    Det vore himla kul om alla spontanbloggade lite och delade med sig om vad som pågår!
    Coachen

    SvaraRadera
  2. Hejja hejja Elin!
    Kom igen nu, ta ett extra varv på bandet så du kan ta hem hela vinsten! Tänk att det snart är nyår så vi får träffas lite
    Kraaam

    SvaraRadera