torsdag 25 augusti 2011

HalloJ Mathew´s första inlägg

Första bloggdagen i hela mitt liv, trodde aldrig jag skulle blogga och speciellt inte om matvanor, men nu sitter jag här och skriver efter en jättegod påse med matersättning:) Idag bytte jag smak till jordgubb efter en vecka med blåbärssmak, LYXIGT värre!

Måste väll Psyka lite eftersom ingen annan gör det, så första psykningen går till chipsälskaren Johan:

Igår vart det 2km löpning och 3km promenad, det gick riktigt bra, har motionerat minst 1 timme varje dag nu. Mitt första delmål är att kunna springa 4km utan att stanna och det har jag tänkt att jag skall klara av den 25 september alltså på en månad tycker inte de verkar omöjligt. Tyävrr får man ju ingen gratis motion när man sitter framför en dator hela dagarna, så nästa vecka skall jag börja med lunchpromenader på 30min.

Idag blir det ingen skogspromenad, utan det blir promenad till Parken itället för att titta på IFK - Djurgården, det ska blir riktigt roligt:)

Måste erkänna att det tar emot lite på lunchen när mina arbetskamrater sitter och äter vanlig god mat och jag kostgjort pulver, men jag känner mig nyttig iallafall.

Nu ska jag fara ut på lite besök, så jag måste sluta, får bli ett lite längre inlägg nästa vecka.

5 kommentarer:

  1. Ja jäklar som du kommit igång då! Det hela trappas upp! Ikväll blir det långpromenad igen om man ska ha en chans mot dig!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Gud va duktig du är fortsätt så där blir du farlig.Heja.Din medtävlare Bettan

    SvaraRadera
  4. Tips från Coachen26 augusti 2011 kl. 09:48

    Tips från Coachen sa...
    Tjena Bäret!
    Stort grattis till dina idrottsaktiviter! Här finns alltså en sportig kille som snart kan matcha coachen...Jag ser fram emot dina rapporter från idrottsarenan!
    Psyka på, det kan tända fyr hos kamraterna!
    Tips:
    Ta bort alla bilderna på begärsväckande laster som tex påsar med cheese-balls. Varje gång du ser en sådan bild aktiveras dolda filer i hjärnans skrymslen om vad du förr festade med och så aktiveras minnet av forna "njutningar"!
    Jag ser framemot nya bilder på din sida! Spännande vad det blir!
    Kram
    Coachen

    SvaraRadera