torsdag 1 september 2011

Jahå då var det Bärets tur

Hemma från jobbet och precis storstädat klart, hoppas det tog bort några kalorier:) Den här veckan har flutit på bra, bättre än jag trodde faktiskt. Har inte fuskat någonting, har hållit mig mellan 550-700 kalorier per dag och motionerat bort ca: 4-500 av dessa, så jag känner mig riktigt nöjd och väntar med spänning på söndagsvägningen. Nu håller jag tummarna för att jag tappat mer än 2 hekto den här gången, det vore tråkigt och inte tappat mer. Idag har jag messat till Johan, skrev att jag tycker verkligen att han borde unna sig lite god mat och gott godis (HAHAHA Elin fattar du gått godis HAHAHA) när han är på konferens. Hittade en riktigt god shake i veckan är frigg´s chocko banana. Om ni inte testat denna så måste ni göra det, idag har jag ersatt några påsar med kokta ägg istället, det var riktigt gått. Imorgon är det äntligen fredag, den börjar med jobb, slutar tidigt och då blir löpning i skogen skall slå min gamla tid då, efter det blir det fotboll på TV Sverige-Ungern. Lördag så ska jag försöka komma upp i över 1 mil löpning och promenad. Lycka till alla andra, sist men inte minst en liten hälsning till Pirre.







3 kommentarer:

  1. Haha du är rolig du bäret. Fan jag har fuskat idag jag åt buffe på kina resturang. Jävlar vad gott det var. Och imorgon blir det frukost buffe på carlssons. Grymt gott det är med "riktig" mat.
    Det vore helt sjukt om du inte gått ner rejält till på söndag. /pierre

    SvaraRadera
  2. Haha gott godis :) Du är rolig du lilla p*tto kuppen!

    SvaraRadera
  3. Tips från Coachen1 september 2011 kl. 21:20

    Hahaa, bra med lite psykning Bäret!
    Nu börjar det likna Sport!!!
    Ladda! 1 mil i skogen, gillas skarpt!
    Heja!
    Coachen

    SvaraRadera