onsdag 16 november 2011

Octomore


Tja Tjockis Johan här igen

Nu är budgivningen igång, än så länge har vi inte fått något motbud, det är dock visning imorgon på aktuell lägenhet, så vi får se om det är någon som lägger sig vår budgivning.

Annars har jag varit på Aw idag, kom hem från hamburgartallrik och öl för ett par timmar sen, trevligt som fan,
hittade även en  wiskey som jag jagat ett tag också, 100kr/cl, jag fick iallafall lukta på den för bartendern, wiskeyn ska vara den rökigaste som finns på marknaden för tillfället.

Jag har inte sett om det går att köpa den på nätet någonstans så om någon där ute vet var man kan få tag på den så vore jag tacksam.

Kul med detta är att det märks att man har gått ner på gamla kläder, byxorna hänger och jag kan ha alla mina skjortor igen.. eller vadå igen, jag har aldrig kunnat ha mina skjortor, de var för små redan när jag köpte vissa av dom.

Snart är det nyår, det ser jag fram emot.



5 kommentarer:

  1. Tips från Coachen17 november 2011 kl. 05:54

    Ebersprächer....
    Coachen

    SvaraRadera
  2. Nyår nyår nyår nyår!!!!

    SvaraRadera
  3. Hmm kanske kan denna sida hjälpa dig min bror.
    http://www.whisky-expert24.de/bruichladdich-octomore-3-152-59_8242_3.htm

    SvaraRadera
  4. amen kolla pjärrta, där är den ju

    SvaraRadera
  5. köp köp köp jag vill me doppas tungan i rökig sprit mumma.

    SvaraRadera