tisdag 29 november 2011

Ställningen just nu...

... ser ut på följande vis


1. Sorken -10,7 kilo,     10,8% viktnedgång


2. Johan -8 kilo,            8,5% viktnedgång
3. Elin -7,4 kilo,            8,22% viktnedgång
4. Pierre -6,4 kilo,        7,5% viktnedgång
5. Mattias -6 kilo,         6,3% viktnedgång
6. Kerstin -3,2 kilo,      3,9% viktnedgång
7. Bettan -3 kilo,           3,2% viktnedgång




Nu är det bara 19 dagar kvar så det gäller att lägga i en tyngre växel nu om man vill försöka ta ledningen ifrån Sorken. 


Kom igen nu allihopa! HEJA HEJA HEJA!!!


/Elin





5 kommentarer:

  1. Elin, du har gått ner 7,5 kg och då blir det 8.22%.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Oj, så roligt med lite statistik! Ja nu har ni er chans att ta in på mig, jag har en trååååkig platå och ska till Stockholm i helgen. Men jag ger mig inte... 19 dagar borde åtminstonne ge tre kilo till!

    Hejja Hejja oss!!

    SvaraRadera
  3. Åh tack Lotta för att du är så uppmärksam! Ändringen blev till min fördel, men jag har en bit kvar för att sno första platsen :)
    Känns bra att ha läsare som har lite koll när en annan inte har det ;)

    Har ni simmat nåt med er lille kille? Det va jättekul att simma idag, men Nova va inte så sugen på att dyka, så det blev lite ledsamt där en kort stund. Tänk att våra små barn om inte allt för lång tid blir 1 år! Känns som att tiden har gått helt sjukt snabbt. Är ni sugna på fler?
    KRAM PÅ DIG!

    SvaraRadera
  4. Tips från Coachen29 november 2011 kl. 20:45

    Catch me if you can...sa Sorken och la in en extra växel om jag känner henne rätt.
    Bra utmaning här dock.
    Coachen

    SvaraRadera
  5. Vi har tagit ett uppehåll med simningen. Han tyckte inte att det var kul längre, för sent på dagen för att han skulle orka.
    Vi är så nöjda med våran lilla kille men visst vore det kul med syskon. men om det inte skulle bli så så är det så, vi har redan fått det värdefullaste i världen :-)
    Tiden går för fort!

    SvaraRadera